15 Nisan 2015 Çarşamba

ETKİLEŞİMLİ MATEMATİK SÖZLÜĞÜ

ETKİLEŞİMLİ MATEMATİK SÖZLÜĞÜ

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) tarafından öğrencilere referans olacak bir sözlük hazırlanmış. EBA'nın hazırlamış olduğu bu sözlük oldukça emek harcanmış bir sözlük. Etkileşimli olarak hazırlanması, öğrencilerin sözlükteki kavramları anlamalarına yardımcı olacak nitelikte. Şimdilik 5. ve 6. sınıftaki matematiksel kavramların ele alındığı sözlüğün ileride diğer sınıflar içinde hazırlanması durumunda büyük talep görecektir.





EBA, çalışmalarına son hızla devam ediyor. Zengin bir eğitim portalı haline gelen sitede, öğrenci ve öğretmelerin ihtiyaç duyacağı her şey var neredeyse. Dökümanlar, videolar, etkinlik örnekleri, öğrenme nesneleri, ders anlatım videolarının yer aldığı portaldan her öğrenci mutlaka faydalanmalıdır (eba.gov.tr). Bu proje kapsamında, çağdaş eğitim-öğretim yöntem ve araçlarına uygun çalışmalardan biriside bu matematik sözlüğüdür.


Bu etkileşimli sözlük, matematiği temelden yeniden ele almak isteyenlere rehberlik yapacak çok özel bir sözlük. Bu sözlük çalışması diğer sınıflar içinde hazırlanıp tamamlandığında Fatih projesi kapsamında etkili bir kullanım alanı olacaktır.

Sözlüğü incelemeden önce önemli bir not; sözlüğü düzgün bir şekilde kullanabilmek için Internet Explorer 9 veya üstü veya Chrome/Firefox gibi tarayıcılarla gezinmelisiniz.
Eba'nın hazırlamış olduğu sözlüğe ulaşmak için buraya bakınız.

9., 10., 11., ve 12. sınıflar için hazırlanmış matematik sözlüğü için buraya bakınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder